دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری حسینیه به روایت تصویر ثبت نام 10هزار زائربرای پیاده روی اربعین حسینی دربوشهر


ثبت نام 10هزار زائربرای پیاده روی اربعین حسینی دربوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 

 

مدیرحج و زیارت استان بوشهر گفت: برای اعزام به کربلای معلی و شرکت در مراسم پیاده‌روی نجف تا کربلا ثبت نام زائران از ۱۶ مردادماه آغاز شده که تاکنون ۱۰ هزار بوشهری در سایت سماح نام‌نویسی کرده‌اند .

بوشهرما:عبدالرسول رنجبر بوشهری با تسلیت ماه محرم و با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر  نقش مهمی در برپایی مراسم عزاداری ایام ماه محرم و صفر دارند، اظهار داشت: مراسم عزاداری مردم استان بوشهر مورد توجه همگان قرار دارد چراکه عزاداران حسینی در استان بوشهر  در دهه نخست این ماه برنامه ویژه‌ای به صورت سنتی برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه عزاداران حسینی حضوری فعال در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی دارند، تصریح کرد:  سال قبل بیش از 10 هزار نفر از استان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در کربلای معلی شرکت کردند و این در حالی است که متقاضی بیش از این بود.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه امسال سهمیه استان بوشهر به 2 برابر سال قبل افزایش یافته است، افزود: امسال برای حضور بیش از 20 هزار نفر زائر بوشهری در مراسم اربعین حسینی در کربلا برنامه‌ریزی شده است.

رنجبر با بیان اینکه 40 دفتر ثابت و موقت زیارتی آماده ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای حضور در مراسم اربعین حسینی است، گفت: ثبت نام تا 25 آبان‌ماه ادامه دارد  و تاکنون تاکنون حدود 10 هزار نفر از مردم ولایت‌مدار استان بوشهر برای حضور در آئین پیاده روی مسیر نجف تا کربلا در اربعین‌حسینی ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمه همه زائران موسوم اربعین حسینی الزامی است، گفت: زائران کربلای معلی برای شرکت در مراسم  اربعین حسینی  حتما نسبت به تهیه گذرنامه معتبر و ویزا قبل از سفر اقدام کنند تا مشکلات قانونی برای خود و دیگران ایجاد نکنند.منبع تسنیم