یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست سیاسی رییس ستاد انتخابات بوشهر از حضور مردم در حماسه ۱۱ اسفندتقدیرکرد


رییس ستاد انتخابات بوشهر از حضور مردم در حماسه ۱۱ اسفندتقدیرکرد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: رییس ستاد انتخابات استان بوشهر با صدور پیامی از مشارکت باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و خلق حماسه ای دیگر تقدیر کرد.

 اکبر پورات معاون سیاسی استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تقدیر از حضور باشکوه و حماسی مردم در انتخابات ابراز داشت: مردم مؤمن و انقلابی استان بوشهر همگام با مردم سراسر کشور در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای از جنس حضور خلق کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خاطر نشان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، تمام ابزارهای خود را برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفتند که البته مردم بار دیگر، پاسخی دندان‌شکن به معاندان دادند.

پورات تصریح کرد: قدردان این حضور چشمگیر و حماسی هستیم و به فضل الهی با کمک شما مردم فهیم و شجاع و انقلابی، برای عمران و آبادانی و ساختن استان بوشهر و ایران عزیز از تمام توان خود بهره می بریم.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر همچنین با تقدیر از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در برقراری امنیت انتخابات ابراز داشت: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی با تلاش شبانه روزی و رصد مستمر فرآیند انتخابات، در ایجاد امنیت کامل در انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و رقابتی، نقشی غیر قابل انکار داشتند که از این عزیزان تقدیر می‌کنم و امیدوارم همواره شاهد موفقیت و اعتلای هر چه بیشتر نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف باشیم.