شنبه, 08 ارديبهشت 1403  -  18 شوال 1445 -  27 آوریل 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست سیاسی استاندار بوشهر: ساخت موزه دفاع مقدس در نوار ساحلی خلیج‌فارس اجرایی می‌شود


استاندار بوشهر: ساخت موزه دفاع مقدس در نوار ساحلی خلیج‌فارس اجرایی می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهر ما: استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم این استان در دفاع مقدس از تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: ساخت موزه دفاع مقدس نیز در نوار ساحلی خلیج‌ فارس بوشهر اجرایی می‌شود.

 احمد محمدی‌زاده سه شنبه شب در نشست با مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به جایگاه این استان در ۸ سال دفاع مقدس، اظهار داشت: استان بوشهر در ۸ سال دفاع مقدس دارای شهدای شاخص و سرداران بزرگی است و نقش رزمندگان بوشهری در دفاع مقدس غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه رزمندگان استان بوشهر در سه جبهه هوایی، دریایی و زمینی در عملیات‌های ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند، افزود: رزمندگان استان بوشهر علاوه بر اینکه در دریا، هوا و زمین با دشمنان در جنگ بودند در حفاظت از اقتصاد دریا و تأسیسات نفتی نیز نقشی ویژه ایفا کردند.

استاندار بوشهر، تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان بوشهر با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف یک ضرورت است و در این راستا حمایت‌های ویژه می‌شود.

محمدی‌زاده ساخت موزه دفاع مقدس در بوشهر را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ساخت این موزه در کنار ساحل خلیج‌فارس بوشهر طراحی شده که ۶ هکتار زمین برای این مهم تخصیص یافته است.