جمعه, 14 ارديبهشت 1403  -  24 شوال 1445 -  3 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی طرح جامع ورزش استان بوشهر تدوین شد


طرح جامع ورزش استان بوشهر تدوین شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: معاون سیاسی امنینی استاندار بوشهر گفت: برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر طرح جامع ورزش توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه جوانان استان بوشهر در رشته‌های مختلف ورزشی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند، افزود: ورزش امروز به عنوان یک علم در دنیا از آن یاد می‌شود و ما باید با برنامه ریزی دقیق ورزش استان بوشهر را پویا و گسترش دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که ورزش استان را به صورت زیرساختی گسترش دهیم و بستر توسعه رشته های ورزشی را فراهم سازیم.

حقیقی با بیان اینکه طرح جامع ورزش استان بوشهر توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تدوین شده است، بیان کرد: اکنون هم وضعیت موجود سرانه ورزشی استان به تفکیک آقایان و بانوان بررسی شده و ظرفیت‌های رشته‌های مختلف ورزشی استان نیز به ترتیب اولویت کارشناسی شده است.

وی گفت: ورزش‌های آبی و ساحلی به همراه دو رشته اسکیت و دوومیدانی در استان بوشهر گسترش می‌یابد و در این زمینه سرمایه گذاری خوبی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در سال 1394 وضعیت ورزش و جوانان استان بوشهر تغییر می‌کند و طرح‌های مختلفی برای توسعه ورزش استان در دست اجرا است.

حقیقی مطرح کرد: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر یک‌هزار و 290میلیارد تومان اعتبار تصویب شده که در بین سفرهای هیئت دولت این اختصاص بی نظیر بوده و در کنار آن نیز مصوبات خوبی برای ورزش و جوانان استان تصویب شد که طی برنامه ریزی تعیین شده اجرایی می‌شود.تسنیم