جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی فعالیت باشگاه جدید شاهین بوشهر از سرگیری می‌شود


فعالیت باشگاه جدید شاهین بوشهر از سرگیری می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با پیگیری استاندار بوشهر و موافقت وزیر ورزش و جوانان فعالیت باشگاه جدید شاهین بوشهر در لیگ دو کشوری از سرگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکید استاندار بوشهر بر حمایت از تیم‌های ورزشی و فوتبال درهمه شهرستان‌های استان است در زمینه حل مشکلات تیم‌ شاهین گفت: استاندار بوشهر در نشست با وزیر ورزش و جوانان، وی مجوز استقرار و راه‌اندازی تیم جدید فوتبال شاهین بوشهر را صادر کرده که هم اکنون به استان بوشهر ابلاغ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه تیم جدید شاهین بوشهر در لیگ دو باشگاههای کشور حضور می‌یابد گفت: اهمیت این کار وقتی بیشتر احساس می‌شود که به درخواست استاندار بوشهر،  وزیر ورزش و جوانان با واگذاری رایگان امتیاز لیگ دسته دوم به تیم جدید شاهین بوشهر موافقت کرده و بر اساس مجوز صادره، باشگاه جدید شاهین بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

بهروزیان‌فر با اشاره به مشارکت شورای اسلامی و شهرداری بوشهر در فعالیت تیم جدید شاهین  افزود: در نشستی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر، برای تحت پوشش قرار دادن تیم  جدید شاهین بوشهر استاندار بوشهر به اعضای شورای شهر دستور داد که این تیم با عنوان «شاهین شهرداری بوشهر» یا عنوانی مشابه، اقدام کند که در این صورت، فعالیت تیم جدید با مالکیت و حمایت شهرداری بوشهر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه رفع مشکلات تیم ایران‌جوان بوشهر گفت: استاندار بوشهر برای رفع  تیم ایران‌جوان بوشهر پیگیری‌های مهم و موثری انجام داده است که  بدهی این تیم از منابع مختلف تامین و مورد حمایت قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، با بیان اینکه استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به حل مشکلات دیگر تیم‌ها دارد بر ضرورت حمایت از تیم‌های فوتبال پرسپولیس گناوه، پرسپولیس برازجان، کارگر بنه‌گز، فوتسال بانوان، موج گناوه و توحید بوشهر تاکید کرد.

بهروزیان فر گفت: در حمایت از تیم‌های یاد شده علاوه بر کمک‌های مردمی و حمایت شرکت‌های صنعتی مستقر در استان بوشهر با پیگیری استاندار، مسئولان و حامیان آن باشگاهها، از محل منابع استانی 500 میلیون تومان به این تیم‌ها کمک می‌شود.

وی با قدردانی از توجه استاندار بوشهر و وزیر ورزش و جوانان نسبت به حل مشکلات دو تیم قدیمی استان بوشهر آن را  نتیجه همدلی و همراهی دولت، مردم و توجه دولت و اعضای  شورا و شهرداری بندر بوشهر به افکار عمومی شهروندان دانست.