جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی وجود 47 پروژه نیمه تمام ورزشی در بوشهر


وجود 47 پروژه نیمه تمام ورزشی در بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از وجود 47 پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان خبر داد.
 احمد بهروزیان فرد صبح امروز در نشستی با تعدادی از مسئولان بردخون اظهار داشت: چمن بردخون  به‌دلیل کم‌آبی از بین رفت و پس از بررسی‌ها و رایزنی‌های لازم با فرماندار، بخشدار و مسئولان محلی تصمیم گرفته شد تا به جای آن از چمن مصنوعی استفاده شود.

وی افزود: با همکاری شورای اسلامی شهر و شهردار، زیرسازی زمین در حال انجام است و پس از اتمام  و آماده شدن زمین، تلاش می‌کنیم در سه ماه آینده چمن مصنوعی به بهره‌برداری برسد.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه برای اتمام زمین چمن مصنوعی بردخون اعتباری معادل 6 میلیارد و 500 میلیون ریال نیاز است، اضافه کرد: با وجود مشکلات و کمبودهای اعتباری این پروژه آماده و در اختیار مردم ورزش دوست منطقه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و 50 درصد پیشرفت آنها، ادامه داد: 47 پروژه نیمه تمام از دولت قبل وجود دارد که برای تکمیل و اتمام آن 700 میلیارد ریال نیاز است.

وی تصریح کرد: سال گذشته 60 زمین در روستاهای بالای 1000 نفر انجام شد و امسال نیز 80 زمین در روستاهای بالای 500 نفر توسط بنیاد مسکن آماده و تحویل می‌شود و 113 زمین چمن مینی فوتبال در استان به بهره‌برداری می‌رسد و به ازای هر  5 هزار نفر یک زمین چمن احداث خواهد شد.

بخشدار بردخون نیز به استعدادهای ورزشی بردخون اشاره کرد و گفت: مردم و به‌ویژه جوانان این شهر نسبت به فعالیت‌های ورزشی گرایش خاصی دارند و تیم‌ها و دسته‌های ورزشی در شهرستان و استان مقام‌های خوبی کسب کرده‌اند.

حیدر عمرانی خواستار حمایت مسئولان از ورزش بردخون شد و افزود: توجه به علاقه‌مندان و ورزشکاران موجب ایجاد نشاط و گسترش سلامتی می‌شود و امیدواریم همه روستاها و شهر بردخون دارای تجهیزات ورزشی مناسب باشند.

گفتنی است، در این نشست که در شهرداری بردخون برگزار شد، شهردار، رئیس شورای شهر و مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش حضور داشتند.فارس