جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی فوتبال بوشهر سرشار از استعداد است


فوتبال بوشهر سرشار از استعداد است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:کاپیتان تیم فوتبال امید ایرانجوان بوشهر گفت: فوتبال بوشهر سرشار از استعدادهای فوتبالی است که هر ساله به سراسر ایران فوتبالیست صادر می‌کند کافی است مسئولان رده بالای استان به جوانان با انگیزه بوشهر توجه کنند.
پویا خالق‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ امیدهای کشور را حاصل همدلی بازیکنان دانست و اظهار کرد: تیم امید ایرانجوان قابلیت صعود به لیگ برتر امیدهای کشور را دارد.

وی ادامه داد: سطح کیفی بازی‌های امسال بالا بود تا جایی که هر بازی حکم یک فینال را داشت، به جز یکی در بازی اول رفته رفته تیم شکلی واقعی خود را پیدا کرد و با چند برد توانستیم در صدر جدول بمانیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال امید ایرانجوان بوشهر عنوان کرد: با سه برد، چهار تساوی و بدون باخت تا اینجای کار صدرنشین گروه هستیم و اگر حمایت شویم شایستگی صعود به لیگ برتر را داریم؛ هر کدام از بازیکنان ما قابلیت بازی در تیم‌های بزرگسالان را دارند، شکر خدا ایرانجوان هر ساله جوانان خوبی را در تیم بزرگسالان رونمایی می‌کند و ما هم به همین مسئله امیدواریم.

بازیکن امید ایرانجوان بوشهر تصریح کرد: فوتبال بوشهر سرشار از استعدادهای فوتبالی است که هر ساله به سراسر ایران فوتبالیست صادر می‌کند کافی است مسئولان رده بالای استان به جوانان با انگیزه بوشهر توجه کنند.

خالق‌پناه گفت: تمام تلاش ما این است دیده شویم، حتی امیدوار هستیم مربیان تیم ملی امید ما را ببینند؛ بازیکنان خوبی در تیم ما حضور دارند که می‌توانند به تیم ملی امید ایران کمک کنند.