جمعه, 28 ارديبهشت 1403  -  9 ذي‌القعده 1445 -  17 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی شکست تیم فوتبال صنعت ساری برابر نماینده بوشهر


شکست تیم فوتبال صنعت ساری برابر نماینده بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: تیم فوتبال صنعت ساری در دیداری از لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر نماینده بوشهر با گلی دیرهنگام مغلوب شد و در جدول ۱۱ امتیازی باقی ماند.

 هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان یکشنبه شب با شکست تیم صنعت ساری برابر پرسپولیس گناوه با گلی دیرهنگام به انتها رسید.

تیم فوتبال صنعت ساری در حالی به این میدان قدم گذاشت که هفته گذشته در خانه برابر خیبر خرم آباد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرده بود در این بازی به دنبال جبران مافات و کسب حداقل یک امتیاز بود اما در ‌‌نهایت دست خالی میدان را ترک کرد.

شاگردان نادر جعفری در این مسابقه موفق شدند در دقیقه 90 بازی روی ضربه پنالتی به گلی 3 امتیازی دست یابند که این گل را مسعود آرمون به ثمر رساند تا پرسپولیسی‌ها 12 امتیازی شوند و با دو پله صعود در جایگاه ششم رده بندی گروه اول این رقابت‌ها قرار گیرند.

صنعت ساری نیز با این شکست در رده هشتم جدول 10 تیمی باقی ماند و در شرایطی که ار این گروه 4 تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند کار تیم صنعت ساری در هفته‌های آتی سخت و سرنوشت ساز است.

با توجه به انصراف تیم البدر بندر کنگ از این مسابقات و سقوط این تیم، 3 تیم انتهای جدولی لیگ نیز به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند که تیم صنعت ساری هم اکنون در بین این 3 تیم قرار دارد.

صنعت در جدول 11 امتیازی است و تیم ملی پوشان تبریز با 9 امتیاز پایین‌تر از این تیم قرار گرفته است و پرسپولیس گناوه به لطف پیروزی این هفته برابر صنعت با 12 امتیاز یک پله بالا‌تر از صنعت ایستاده است.

البته خطر تیم‌های کارون خوزستان 13 امتیازی و شهدای شهرکرد 14 امتیازی را نیز تهدید می‌کند و صنعت ساری می‌تواند با کسب 2 پیروزی از خطر سقوط رهایی پیدا کند.تسنیم