دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری حسینیه به روایت تصویر برگزاری سوگواری بصیرت عاشورایی دراستان بوشهر


برگزاری سوگواری بصیرت عاشورایی دراستان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 

بوشهرما:حجت الاسلام مرتضی محمدیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، امروز(۱۲ مهر)، در نشست خبری با خبرنگاران با گرامیداشت ایام سوگواری محرم گفت: طرح بصیرت عاشورایی همزمان با ماه محرم در استان بوشهر برگزار می شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح هدایت افکار عمومی به سوی بصرین حسینی و جلوگیری از انحرافاتی است که دشمن سعی دارد برای جوانان ما ایجاد کند.

حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: دشمن سعی دارد با برخی حرکات انحرافی مانند قمه زنی چهره ای خشن را از اسلام نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما مقابله با تفکر و نگرش شیعه انگلیسی و نحرف است، عنوان داشت: جوانان ما باید بدانند که میدان نهایی برای نشان دادن شور و شوق خود به امام حسین(ع) میدان مبارزه با تکفیری ها در عراق و سوریه است. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: برای اربعین حسینی  مجموعه ۱۱ هکتاری را برای ساخت و ساز در نظر گرفته ایم که ساخت حدود ۲ هکتار آن آغاز شده است تا برای پذیرایی و اسکان زائرانی که برای خروج از کشور به مشکل بر می خورد، فضای مناسبی ایجاد شود.

وی بیان داشت: امیدواریم خیران هم در این راستا به ما کمک کنند تا بتوانیم خدمات بهتری را به زائران اربعین حسینی ارائه کنیم.

حجت الاسلام محمدیان افزود:  این موکب ۳ هزار و ۲۰۰ متر حسینیه مردانه و رنانه، نمازخانه، آشپزخانه و سایر ملزومات را دارد.منبع خبرنگاران دشتستان