دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری حسینیه به روایت تصویر برپایی خیمه های معرفت درهمه بقاع های متبرکه بوشهردرماه محرم


برپایی خیمه های معرفت درهمه بقاع های متبرکه بوشهردرماه محرم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
 

بوشهرما: حجت الاسلام سید احمد موسوی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، امروز(۱۲ مهر)، در نشست با خبرنگاران رسانه های استان گفت: آگاه سازی جوانان در رابطه با ابعاد عاشورا از مهم ترین رسالت های مسئولان است.

وی افزود: در این راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر مبلغ هایی را به بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه ها و موقوفات اعزام می کند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه روز دوم محرم همزمان با ورود کاروان سالار شهیدان به کربلا، برنامه های مختلفی اجرایی می شود، تصریح کرد: در این روز ویژه برنامه لبیک یا حسین(ع) در ۱۰ بقعه متبرکه در سطح استان انجام می شود. 

وی از برگزاری ویژه برنامه شیرخواران حسینی در ۱۰ بقعه در استان خبر داد و بیان داشت: برنامه نوجوانان حسینی تحت عنوان «احلی من العسل» هم در ۱۰ بقعه متبرکه استان بوشهر با همکاری آموزش و پرورش در مدارس و مصلی ها در سراسر استان بوشهر برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، بیان کرد: ویژه برنامه تاسوعا و عاشورا حسینی، نماز ظهر عاشورا و مراسم شام غریبان  در ۴۰ بقعه متبرکه استان برگزار می شود. 

وی از برگزاری برنامه رهروان زینبی در روز ۱۲ محرم توسط خواهران هم استانی خبر داد و بیان کرد: در طول ماه محرم خیمه های معرفت در همه بقاع متبرکه استان با هدف آگاهسازی و بصیرت عاشورایی برپا می شود.منبع خبرنگاران دشتستان