یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری حسینیه به روایت تصویر ۲۰۰ موکب در اربعین حسینی توسط بسیج مداحان استان بوشهر برپا می شود


۲۰۰ موکب در اربعین حسینی توسط بسیج مداحان استان بوشهر برپا می شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (1 رای)

بوشهرما:مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از برپایی بیش از ۲۰۰ موکب توسط کانون‌های مداحان این استان در اربعین حسینی خبر داد.

جواد حیدری با اشاره به اهداف اصلی سازمان بسیج مداحان سپاه استان بوشهر، اظهار داشت: انتقال ارزش‌ها و سیره اهل‌بیت علیه‌السلام به جامعه دینی از طریق ذاکران اهل‌بیت علیه‌السلام، مداحان و هیئت‌های مذهبی از مهمترین اهداف سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق علیه‌السلام در تمام شهر‌ستان‌های استان بوشهر اقدام به جذب و بکارگیری مداحان بسیجی می‌کند تصریح کرد: کانون‌های مداحان متعلق به این سازمان در سراسر استان مداحان بسیجی را در راستای به‌کارگیری آنها در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی جذب و سازماندهی می‌کند.

حیدری در ادامه اذعان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش مداحی و به‌کارگیری آنها در برنامه‌های نوگلان حسینی و پیرغلامان حسینی از جمله فعالیت کانون‌های مداحان در شهرستان‌‌های استان بوشهر است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به عمده فعالیت‌های مداحان این سازمان اظهار کرد: مداحی در مناسبت‌های مختلف همچون شهادت و ولادت‌های اهل‌بیت علیه‌السلام در مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مصلا نماز جمعه و پیاده‌روی اربعین از فعالیت‌های اصلی این مداحان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به برپایی موکب در اربعین حسینی توسط کانون‌های مداحان در تمامی شهرستان‌های این استان گفت: امسال با تلاش کانون‌های مداحان در سراسر استان بوشهر و همچنین مسیر کربلا با بکارگیری مداحان بسیجی بیش از 200 موکب در اربعین حسینی برپا ‌می‌شود.

حیدری در پایان ارزش‌های اسلام را مانعی بزرگ در مقابل اهداف شوم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با بکارگیری تمامی توان خود از طریق رسانه‌های گسترده‌ای که در دست دارند تلاش می‌کنند با جنگ‌های شناختی متعدد اهمیت دادن جامعه را نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌ها کمرنگ کنند و در همین راستا شایسته است از طریق تبیین و بصیرت‌افزایی اینگونه اقدامات دشمنان را خنثی کنیم.